pigg som f$n

hej jag är pigg som i helvete..
igår red jag det va jätte kul sen åkte vi hem fixade middag mamma kom hem vi åt tittade på tv sen blablablabla
 
Ja och nu är det morgon,Har inte fixat frukost än men ska det snart..Har precis tittat på min bästa kompis blogg"Tack så mycket ime för att du har skrivit om mig " love you "
 
kl 21:00 idag kmr på canal+ en grym film som heter "Edward scissorhands " nånting sånt. det handlar om en kille som heter Edward och han har saxar istället för händer coolt va sen är han konstnär för han kan klippa stora buskar till ett djur eller en männsika sen har jag inte sett mer,därför ska jag se den idag yeh...
Igår natt va jag jätte trött så jag somnade direkt när jag blundade zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz skönt zzzzzzzzzzz
                        
                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback