hur dum kan jag va

Asså shit hur dum kan jag va !!!!!

asså ni kmr inte fatta nått men vem bryr sig jag måste släppa ut min vrede !!!!!!!!!!!!!

hur kan du göra så mot mig vi va typ bara med varandra i en och en halv månad ungefär du har ju henne men jag da räknas inte jaag och nu allting va så kul men jag har ringt flera gånger sms:at men inte nått.. du  är inte hos mig när jag behöver dig sen skriver du jätte fin lång dikt om henne men näe inte en enda sak om mig inte ens ett styke fan vilken jävla tabbe!!!!

Sveket det känns här inom mig
en isande känsla jag får
när vänner man älskat mig sviker
du var ju min vän igår

Alla tankar som kommer är bleka
det är tomt jag har ingenting kvar
bara ensam med alla de minnen
det är tomt där du en gång var...


Alla minnen jag har ska jag spara
dom kan aldrig nån sudda bort
jag kan ännu känna din värme
trots att tiden vi hade blev kort...



Kommentarer
Postat av: SO-Kristinaa

Hej Gabriella, du vet ju vem jag är...Det där förlåt mig du vet aatt jag älskar dig mest av allt i hela världen. Men jag behövde vara hemma om du pratar om mig alltså, du är jätte snäll och jätte duktig som gjorde klart Kristina förlåt att jag var så flummig, men jag behövde det du anar inte, alla ägnar allt åt valpen alla säger 'gud vad du är söt' eller 'Åh..Du är så lycklig' men du förstår jag är inte lycklig för att ingen vill ägna tid åt mig mina föräldrar gosar med valpen hela tin och jag får göra det och det och si och så som att vara en liten gummiboll som stutsar fram och tbx. Om det är mig du pratar om *a*r*k*a tror du vet vem jag skickar ett mess...Men jag älskar dig så grymt mycket <33 Jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan dig. Mvh//Idioten Marre....

2010-12-14 @ 22:21:49
Postat av: Emmz

:O

2010-12-16 @ 14:48:37
URL: http://rockemma.blogg.se/
Postat av: Marika

Men du fattar inte Gabriella asså jo det kanske du gör men du gör oss jätte oroliga! Men jag vet det är den där **on

2010-12-18 @ 13:28:40
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback