idioti

Hej sry har inte bloggat på typ ingen anning typ 2 månader 3vligt eller hur :)


det har inte hänt nånting bara dumma killar idiot killar blusk killar asså det går inte en dag utan att alla tjejer blir in knuffade i skåpet av killarna i min klass hatar de!!!!!!

jag har en NY  låt älskare han heter "Mark Salling " i love him han är så sexzig snygg snäll och bara helt underbar...

Han har ett album som heter "Pipe Dream" jag lyssnar på en av hans låtar nu och kan inte sluta lyssna "ÅÅH NEJ DEN ÄR SLUT HAHAH TAR DEN IGEN " så där nu är den på G igen :D

om ni tittar på Glee så är han "Puck" ni som inte tittar på Glee är konstiga och för er har jag bara en sak att säga....
GÅ OCH SE DEN :) det är värt det ja lovar !!!<3<3




 juste glee är varje dag på 4:an kl 16:00








 HANS ALBUM !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback