boring

Hej !!
idag i skolan hade vi våran längsta dag uschit :( hihi.....Just nu lyssnar jag på musik och har boring har inget att göra väntar tills kl är 21:00 för då börjar en film..

Idag när jag och mina kompisar väntade på bussen då va en kille där och pratade med oss jag säger inte vad han heter för tänk om han ser dethär då blir det PINSAMT !!!
men han är ny och heter ...... skoja han är blond och SNYGG HAHAHAAHAH 
 
men han ser knappt mig jag försöker verkligen men han ser nästan aldrig på mig bara en gång har han pratat med mig det va på lunchen.jag går i 6b han går i 6a så inte undra på det men han snackar med mina kompisar när jag är med men han ser inte !!!!

dikter

Jag vill att du finns här
när jag behöver dig.
Jag vill att du tröstar mig
när jag är ledsen
Jag vill känna dina armar om mig
när jag behöver trygghet.
Jag vill att du ger mig all din kärlek.
Jag vill torka tårarna
och känna mig lycklig.
Men det går inte så länge du
 inte finns här.


Love isn´t easy.
Love isn´t fear.
I love you.
But you don´t care..



Varför föddes jag att älska
älska den jag aldrig får
den som älskat kan ej glömma
den som glömt ej älskat har
den som både glömt och älskat
visste ej vad kärlek var.


Jag vill vara en fjäril i ditt hår
jag vill vara marken du går
jag vill vara lukten du andas
jag vill vara din sol när morgonen randas
allt det önskar jag mig
men det jag helst vill är älskad av dig.


okej nu slutar jag ,vrf tar jag så sorgliga dikter han kanske blir min en dag
och kanske den dagen blir idag hahah skämta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback