CIAO

hej idag hände de nått i skolan hih killen som jag gillar vi kallar honom mr.love så länge för ni får ej veta vad han heter hihi!kom fram till mig efter franska lektionen och sa ciao hah såå kul
MEN det finns ett stort problem min  bästis gillar honom också:(jag har aldrig sett henne sån förut som hon är när hon säger hans namn.

Vi va i gården jag,Ida,Emilia och Alexandra mr.love brukar vara där därför ville Ida också gå dit men han va ej där så hon blev jätte besviken så även fast det här gör ont i hjärtat så kmr jag låta Ida få honom jag fortsätter med och skriva dikter men inget är viktigar än vår vänskap ingen snygg dum söt gullig kille får gå i mellan oss!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej Gabriella hur får du din blogg så där vet ej hur man gör det jag har försökt hela tiden det går aldrig

kan du visa mig det nån gång mvh Emma...Asså Emma i 6b

2010-10-15 @ 18:18:14
Postat av: Linnea

Oh, vilken bra vänn du är!! Du skulle förkäna honom iasåfall!! <3

2010-11-03 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback