shoppat

Hej

idag har jag och mamma shoppat ett par skor fast det va vinter skor jag hade haft såna men jag har växt ut de nu,men de tål vatten så det är bra!
 
sen tittade vi på en sak i konserthuset den hette "galen i musik"den va väldigt rolig så det va också bra !!!

sen blev jag lite ledsen för att jag leta efter en sak men det fanns inte i de butikerna som det fanns förut :(

men sen när vi va på väg hem gick vi inn till H&M där hittatde vi en scarf som ni kmr få se på bilden snart och 2 söta linnen där det är en katt och kanin :):)

Sen när vi va i Västerhaninge asså slutstationen gick vi inn till "COOP" där handlade vi lite mat och godis!!
      
                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback