wow

sry att jag ej har bloggat men nu är jag här det har hänt en grym sak hihi Mr.love hihi jag rörde honom och jag råkade av misstag peta honom i ögat haha.Jo min kompis Emilia hade pengar vi bönade och bad att vi skulle få och Mr.love gjorde också det hihi det va kul !! han frågade Ida om han fick pengar av henne då sa hon kanske hon blev så glad och lycklig jag va själv glad för hennes skull.då sa jag att Ida och jag skulle prata själva så vi sprang och sen hoppade vi av glädje hahaahahahah det va kul


jag försöker ta up bilder till datan från kameran men har ingen anning hur man gör :( får väl vänta tills mamma kmr hem "suck"




x9dnsdca0335l3caa9g68vcaprdspqcab1852bcand0dp2ca5ri044caosu0iqcatkt912cakqp20wcava1tacca00b0qfcamor1a2caxknkhucaurtkadcaw4o6ogcaxph7hicambuu42ca6zxazq


                                   

PS:BIG TIME RUSCH ÄR GRYMMA GRYMMA GRYMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia/Millan

Mr.Love va?? Jag vet att han e heeeeeeeet!!!!! Men hallå! Jag har redan paxat honom!!! Jag ska ha honom -.- Mohahahahahaha!!!!<3333333333333333 Aja ses i plugget imorrn Farkas<33 Bye bye

2010-10-27 @ 17:22:07
Postat av: Marika

Man kan inte paxa en kille!! Särkilt inte Mr.Love!! Du vet ju redan den som han den där killen väljer blir det man kan inte tvinga kärlek som jag läste,

Min är din

Din är min

Allt är vårt

Skriven utav Beethoven 1943 någonting

Aja men som jag skrev 'Man kan inte tvinga kärlek' asså jag kan inte bara tvinga ur att den jag älskar du vet vem, ska älska mig det gör den inte och han kanske bara tycker om mig, visst visst vi sitter och lutar oss mot varann och allt men endå! Man kan inte tvinga fram kärlek! Punkt slut!!

2010-12-12 @ 17:00:49
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback