Happy Ester

chacha läsare !!

fan va skönt det är med påsklov idag klädde jag och Emma,Maria,Ida och Marika ut oss  men jag säjer inte vad vi klädde ut oss till "hemligt" haha.... Celli du får INTE byta skola men idag var sista dagen för dig men kom ihåg vi är galna tvillingar tsm och INGEN kan ta det ifrån oss och vi lovade varandra att träffas minst en gång i månaden och vi kmr hålla kontakten + längtar jag till måndag så det ska bli grymt nice !!!

Vad kmr DU göra på lovet ??
Jag kmr åka till Ungern på onsdag och träffa mina kusiner,morfäder och sysslingar <33 jag älskar er !

Glad påsk till ALLA er där ute i världen <3333







                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Skriv ditt namn här människa!

Nej jag skrev inte om er i min blogg !

2011-04-18 @ 13:37:36
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback