omelett

chacha !!

jag försökte göra en omelett men jag kunde inte vända den så den blev cp helvete vad jag är hungrig och jag kan inte göra en omelett asså shit

nu väntar jag på att ugnen ska vara varm så jag kan lägga in en bagett...
på måndag då kmr jag emma,celine,emilia ha hemma hos mig en typ påsk fest/avskedsfest för celine som ska byta skola sen ska vi sova över hos mig sen nästa dag kmr vi klä ut oss till en kanin,påsk kärring,kyckling elr nått sånt så kmr vi säga glad påsk till alla och ge de ett kort elr nått så det kmr bli jätte kul!!!!! och pappa kmr åka till Ungern på måndag så det blir killfritt bara vi och mamma <3<33


Kommentarer
Postat av: Marika

:(

2011-04-16 @ 20:44:22
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback