WTF

chacha läsare ! ni kmr inte fatta vad det här är för nått men kanske mina klasskompisar!!!

HELVETE HELVETE HELVETE !!!!!!!!! shit hur ska jag klara mig utan dig helvete jag vet att du inte kan se det här men jag måste säga allt !!
jag fick ditt sms när jag nästan var klar med middan och kl var typ 19.15 typ och så stog allt jag blev helt PAFF PAFF BOOM SA DET I MITT HJÄRTA hur kan du göra så mot mig jag vet det blir närmare för dig men asså shit jag känner att tårarna bränner i ögonen nu helvete vem ska krama mig så att det nästan blir försent tills jag kan gå ner och vem ska vara med mig och vänta på mig efter svenskan och Engelskan och lunchen jag som alltid segar mig förlåt jag ska ta all tid jag kan med dig för det kanske blir den sista ...



Kommentarer
Postat av: Anonym

hänt?

2011-04-05 @ 19:56:51
Postat av: Gabriella

va vad menar du med "Hänt?"

2011-04-06 @ 19:28:49
Postat av: Anonym

asså hänt ngt?

2011-04-07 @ 16:54:42
Postat av: Gabriella

ja typ..

vem är du ?

2011-04-08 @ 07:47:09
Postat av: Anonym

en person ;)

2011-04-08 @ 10:59:26
Postat av: Marika

Gumman hur mår du! Förlåt för att jag inte har märkt något om det var jag.. Men gumman du kan berätta för mig det vet du <3 Jag är alltid här för dig även om det inte märks... Så vet du att du kan ringa mig mitt i natten och jag ska vakna för dig <3 Jag kan komma nu om du vill <3

2011-04-08 @ 13:28:40
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback