mat-te

hah humor eller nej asså det står inte mat te utan matte på nått humor språk..men idag har jag och mamma bakat muffins mums och idag har jag jobbat lite i matte boken och tittat på tv och nu sett "shrek nu och för alltid"
och sen ätit nån ungersk mojsigrojs och haft en liten spa kväll med mamma med ansiktsmask och rosa bad haha ärligt talat rosa bad... min mamma som ni vet älskar loppisar nästan hälften av allt i vårt hem är loppisfynd så dagens loppis fynd var ett akvarium med en liten båt och lampa stenar och nån bubbelsak till fiskarna vi har inga fiskar än men det kmr och JA vi har haft fiskar förut så jag hoppas att jag inte kommer ta död på alla..men jag gör nog inte det "typ
"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback