Skolan = slut ;D

Hej!

Igår var det den sista dagen i skolan sen är det jul lov ;)

Jag var lite förskyld igår ;/ så när jag kom till skolan hade jag så ****** förbannat ont i huvudet ........


Men det gick över när jag tog en Ipren
Sen städade vi klassrummet sen åt vi pannkakor och sen åkte vi till Nynäshamn för att bowla ;)
Jag förlorade som vanligt men jag hade Kul ;)
Sen åkte vi hem.... Men... Jag o några andra tjejer missade tåget o Carina väntade på oss men ändå ;) lite kul var det ;D

Det fanns typ en damm med många ankor o svanar ;) det fanns till o med en skylt att man skulle akta sig för ankor som går över vägen(haha)


Kommentarer
Postat av: Matilda

verkar ha varit en härlig avslutning!

superskönt med lite jullov :D

2011-12-21 @ 09:45:50
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: låter bra:) tack så mycket!!

hoppas du får en fin jul :)

2011-12-22 @ 09:13:09
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback