Vart med emma <3

Hej!
Igår var jag o Emma, vi träffades i Nynäshamn och tittade på bio i folkets hus ;)
Vi tittade på " Alvin o gänget 3" de var ganska bra !! Vi hade de jätte kul o skrattade.
+ så råkade jag såklart välta lite av min popcorn. Emma var nära att välta sin med foten så jag tog undan hennes men då välte min popcorn så lite av de var på golvet ( haha) jag försökte ta flytta pop ormen med foten men de gick inte heller så bra

Sen satt jag bredvid en liten kille som hade fett snyggt hår !! Han var framför oss i ledet o jag satt bredvid honom o jag o emma hade skrattat o hållit på såklart han tittade bak på oss i ledet! Sen satt jag bredvid honom o de var pinsamt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback