Vill ha snö !

Usch nu börjar jag verkligen bli lite Piss of

Varför kan det inte komma snö ?! Behövs inte ens ton vis med snö
Bara lite snö som täcker gräset :/
Jag drömde att det fanns snö :/ tror jag är lite desperat........ Nu vet jag hur Ida känner sig 0.0

Vill fortfarande shoppa
Celine säger kanske nästa vecka .
Jag bara " kan du inte säga ja,nej"
Så sa hon" jo men det kanske blir nått innbokat "
Blev lite arg men ledsen lite besviken
Men alla vill väl inte vara med mig ;/



Jag frågade nån om hon ville åka till stan med mig någon gång.. Hon sa nej... Igår åkte hon till stan med en kompis till henne ...

Hon ville ej åka till stan med mig för nån social anledning ...
Men igår åkte hon...

Börjar faktiskt tro att ingen vill vara med mig ! Igår frågade ALLa ! Ingen kunde eller ville..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback