20.37

Chacha !!!

jag har spelat och lyssnat på musik precis det va fett boring men gjorde det ändå..Till middag åt v nån Thai gryta mmmm den va jätte god !!!sen åt jag en hembakad kanelbulle den satt bara fint fint ..På rdningen idag fick jag Finja det va väl ganska kul jag behövde sadla  henne och allt men det lite konstiga är att bara stallvärdinor får tränsa Finja och jag letade runt i stallet men ingen va där det brukar alltid finnas nån men inte den här gången sen gick pappa och hittade 2 tjejer så de kom och hjälpte oss + mig ....

Imorn är det prauo fett kul jag ska prauoa för ett dagis för de allra minsta 1-3 år så det blir spännande jag börjar kl 9.00 så jag får ju lite sovmorgon så det ska bli gött,,,,näe nu pallar jag ej skriva mer jag sticker och kollar på tv men först aaaaaaaaah GÅ PÅ TOOOOOOAAAAAAA !!!!HALLELUJA HALLELUJA HALLULEJA HALLEJUAAAA HEEEELLLLLUUUUJJJJJAAAAAAAAAAAAA!



byebye/hell - kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback