coolt

äntligen har jag fått nya hörlurar !!!de är bäst !

det va alla hjärtans dag igår kuul men jag har ej en kille :(men jag firade med familjen vi har aldrig gjort det men nu ville jag testa och det va kul vi gav varandra kort och prisenter jag fick godis och godis mamma och pappa fick ett hjärta med amor på...Det känns så himla tomt när inte Emilia.Marika och Ida är i skolan om ni 3 ser det här KOM TILL SKOLAN NUUUUUU snälla <3<3<3

lite bilder på korten jag fick:

 från mamma







 från pappa





 jag och Marika kysser en .........




bye bye /Gabriella

Kommentarer
Postat av: Marika

Bild 1. Fint kort ^.^

Bild 2. Aww rosor favoriten ^.^

Bild 3. Bäääääääääääst!!

Jorå kommer kanske imorgon får vi väl hoppas <3

2011-02-15 @ 20:26:46
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback