i miss u !

chacha!!!

jag vet jag vet jag har ej bloggat på några dagar men än sen who cares !! ni vet i tisdags när vi hade prauo öch jag va ju på ett dagis det va nog det bästa jg någonsin har gjort det va såå kul...Först när jag kom dit presenterade vi oss sen tog vi barnen till deras avdelningar jag va ju med de minsta 1-3 och sen va jag ju blyg jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag satte mig ner på en stol sen gick jag fram till fönstret där några barn var och jag va med de lite sen kom en liten tjej till mig och satte sig på mitt ben jag satt ju på huk så jag fick inte ett bra grepp men sen kom en till liten liten kille som va nog en av de minsta till mig och det va jätte kul så han och jag va med varandra hela dan jag matade honom och lyfte upp honom när han blev ledsen och gick med honom jag visade honom hur man ska åka rusch kana så jag höll i honom och han åkte han älskade det jätte mycket...Det roliga var att han brukar aldrig komma till nån utan bara är hos en person hela tiden inte en enda annan och han kom till mig,nu saknar jag honom jätte mycket i miss u ! hoppas du har det bra...

vi har sportlov i en vecka nu jippi men va fan ska jag göra i en vecka kanske vara med kompisar jag venne.Vi kanske skulle komma hem till henne som är våran familjekompis hon jobbade på dagiset och hjälpte mig med allt så vi kanske skulle åka dit och tacka och ta med nått elr neeeeeej juste de skulle åka till Ungern "de kmr därifrån ps:vi me " men hon sa att hon skulle komma tillbaks på måndag så jag tänkte att vi kanske kunde fråga henne om jag kunde hjälpa till kanske i en vecka elr nått sånt ni vet med dagiset,om jag fick skulle jag vara den lyckligaste personen i hela världen !!!!!!<3<3<3 ooooohh hps hps hps hps !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback