komentera plz

chacha jag kmr berätta om igår och allt men plz jag får damp snart jag loggar in hela tiden på bloggen men ingen komenterar juu kom igen nu är ni såå boring nu elr ni va ju så aktiva "typ" och nu är det ju helt fött oj nej jag menar dött thihi ingen har väl dött va :(

jaja går var jag i Flottsbro med Ida och hennes pappa jag har aldrig i hela mitt liv åkt skidor men den dagen var igår det gick så mycket bättre än jag trodde gud det va jätte kul, och  härliga svängar som Ida brukar säga !!!
sen gick vi och åt lite och drack (ni fattar vad jag menar) sen åkte vi mer jag ramlade ju några gånger men hei kom on det va ju första gången sluta ge mig press okej 0.0 näe skämta elr gjorde jag pappadam..Nu är du sportlov yeeh men va faan ska jag göra jag kmr haa som jag brukar säga kom igen vi säger det alla tms  1 2 3 BBOOOORRRRRIIIIIINNNNGGGG "apploder" tack tack tack så mycket oh tack ni är bara för snälla ;0
tyvärr är de i Ungern längre än jag trodde så nu har jag verkligen inget att göra förutom på Måndag för då är det ridnig hmmm undrar vem jag får vi får väl se



ses/Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback