kul....eller?

CHACHA !!!

det har inte hänt mycket idag vi har haft gympa och dansat lite imorn ska vi göra samma sak "Usch"och sen har vi haft det gamla vanliga tråkiga shemat !!!!

Imorn ska jag ,Celine ,Emilia och Linus någonstans vet ej vart kanske bara i VH eller i handen vem vet men Linus slutar halv 3 och vi slutar halv 1 så vi tjejer får väl hitta på nått tills dess men det roliga är att Linus är tsm med Emilia och det ska bli spännande för jag och Linus har bara träffats en gång och jag kmr ej ihåg hur han ser ut föutom från ett foto!!!!

Jag och celine kmr säkert se när han och Emilia pussar eller kysser varandra hahaha det ska bli kul.....eller?
för jag vill ha en pojkvän med ändå inte så jag får väl stå ut men det ska väl bli roligt ändå...................tror jag..................



Imorn berätta jag mer om vad som hände så länge så ses vi Töntar !!


/kram Gabriella

Kommentarer
Postat av: Marika

Asså Gabriella inte för att lägga mig i....men om någon skulle skriva om dig och att du kanske skulle kyssa någon hur skulle du känna dig då ÄRLIGT talar....?



Kramar Marren ^^

2011-02-04 @ 18:14:26
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback