praou imorn !!

chacha !! jag har precis kommit hem från skolan det har varit så BORING ATT DET INTE ÄR SANT !,Marika hade värsta söta coola kläderna på sig "vill också ha en sån tröja " halv fem ska jag ringa till Ida och Emma för pappa och jag ska hämta de vi ska till ridningen yees längtar redan ooooohhh det pirrar i min mage hahah,,,,,hoppas att jag får Valentin meg pallar ej tränsa och fixa allt det är roligare och vänta på gruppen före för då får man se hur hästen man ska ha är om den är lat eller sprallig eller pigg,sur eller nått sånt !!!

jag pallar ej visa dagens outfit fett boring..

ser fett skönt ut !!





älskar såna där !!





byebye /Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback