yees snyggt !!!!

Chacha !!!!!

jag gillar verkligen min bloggdesign jag har hittat den på en grym sida !!
och nu vet jg hur man gör jag är jätte glad !.Igår så var jag, Ida och Emma med varandra först fixade vi några låtar till mobilen sen va vi med smulan och miranda och lilla malte (marsvin och en kanin)och sen åt vi glass med mycket strössel och spelade wii och sen åt pocorn...efter en lång stund började Emma kikla Ida och sen mig hahaha vå skrattade jätte mycket ganske lite för mycket hihi men sen kom mamma och pappa och sjusade hem de...

När jag var hemma började vi laga Tacos (gott) sen tittade vi på let`s dance och sen somnade jag och sov i en timme hihi sen borstade jag tänderna och gick och la mig !!!!



ses/Gabriella


PS:det är min namsdag idag !!!<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Marika

Hei på dig! Låter som du har haft det väldigt trevligt :> Vilken fin blogg du har! Ps. GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN TJEJEN <33

2011-02-19 @ 18:58:43
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback