bara några dussin

CHACHA !!!

Jag har precis fixat några bilder till datan från mobilen både gamla och nya så nu får ni  ta lite pocorn och snacks och bara njuta.. haha ja skoja bara men ni får se lite på mig och mina vänner <3<3<3

på första bilden är det jag och Marika


här är jag för 1 eller 2 år sen



 Här sover jag i grekland "mamma tog kortet"



 det här kortet togs för 11 minuter sen




lite fötter !!




 oj kom igen posa jaaa !!!






nu ska tomten ut "jag"




jag och BÄSTISEN "IDA"





jag och marika va på bio och såg "MEGAMIND" i 3D


Kommentarer
Postat av: Marika

Herregud när var första bilden tagen!? Sommar är det iallafall haha ^^ Ps. Väldigt fina och coola bilder ^^

2011-01-12 @ 14:55:23
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback