chacha

chacha !!!!!!!!!!!!

idag har jag gått på bio med marika (polare) och vi såg "MEGAMIND" den va så rolig och bra<3<3<3

hennes pappa och mamma lämnade oss vid södermalm bion så vi gick på toa och det va typ en timme kvcar tills bion så vi tänkte köpa lite pocorn och läsk och djungel ja lakrits apor eller jag vet inte,men vi tänkte dela på pocornen så Marika sa att hon ska räkna ut det i huvudet hur mycket vi ska betala ja det gick sådär så hon tog fram mobilen och tog miniräknaren HAHA så gick det med huvudräkningen !
sen vad det typ en halvtimme kvar så vi va utanför dörren och satt på golvet under marikas jacka HA vi hade tråkigt så vi lekte en lek man skulle gissa på vad den andra tittade på "kul"

JUSTE! marika tappade nästan bort sin mobil idag hahah fan vad hon blev stressad azsså det va så här hon hade mjukizarpå sig och hade mobilen i  byx fickan så den hade ramlat ut och va fast i stolen men hon märkte inte det förstås så vi kuta in igen och letade under och över men sen såg hon hennes mobil fast i stolen.....

så den borttappade mobilen blev funnen till slut slutet gott allting gott Xd


Imorn ska det bli kul jag ska rida jippi undrar vilken häst jag kmr få hihi spännade ??
varje gång jag rider innan aszå hemma blir det en stor kluump i magen och nervös men vet inte varför det går ju oftast ganska bra hihi åhnej nu är det en klinmp i magen redan nu förihelvete


aja vi ses töntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback