ge mig nyår

CHACHA!!!
JUST NU LYSSNAR  JAG PÅ MUSIK OCH BLOGGAR OCH SKA SNART ÄTA MIDDAG !
IMORN SKA JAG FÖLJA MED MAMMA TILL JOBBET OCH TRÄNA EFTER, HON HAR HALV DAG "jippi"
IDAG HAR JG ÅKT PULKA MED 2 POLARE (IDA OCH EMILIA) HAHA DE E SKÖNA !
EGENTLIGEN TÄNKTE BARA JAG OCH IDA ÅKA MEN EMILIA HADE RINGT OCH FRÅGAT OM HON FICXK VARA MED DÅ SA VI ok MEN HON VA PÅ VÄG TILL BUSSEN OCH SKULLE ÄTA MAT I CONSUM  DÄR HENNES MAMMA JOBBAR OCH KLOCKAN VA REDAN HALV 2 NÄR HON SNART VA FRAMME.. SÅ PAPPA OCH JAG ÅKTE DIT OCH HÄMTADE DE SEN ÅKTE VI TILL KROKIGA NÄSAN (DET ÄR EN STOR LÅNG BACKE ) SEN KAXADE JAG MOT NÅGRA SMÅ KILLAR BARA FÖR DE KAXADES MOT MIG SEN BÖRJADE DE KASTA SNÖBOLLAR NÄR VI ÅT SÅ JAG GICK DIT OCH SA sluta !!!!!

JAJA NU PALLAR INTE JAG SKRIVA MEEER JUST NU CHATTAR JAG MED EN KOMPIS SOM HETER ANDREA HON HAR OCKSÅ EN BLOGG TA EN TITT PÅ DEN DEN HETER WWW.dessiochandrea.blogg.se


skriv vad ni tycker om det till komentar tack och hej leverpastej okej det va fjantigt

xoxo/vargen

Kommentarer
Postat av: Marika

Du Gabriella ´villru hitta på något...Min mobil ligger för tillfället i min pappas bil :< Så kan inte mezza men vi får fixa en grupp :> Massor med pussar och kramizar Marika ^^ (Vänskap såklart :>)

2011-01-07 @ 13:47:28
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback