skansen

chAchA töntar !!

idag va jag och djurgruppen (elevens val) i skansen akvariet !!! dt va jätte kul !
vi fick klappa en orm usch och jag som hatar ormar men jag klappade honom ändå
vi såg papegojor ,hajar, spindlar, råttor ,fladdermöss,apor,kamelejont,ekorrar de va såååå söta !!!! och sen såg vi enn jävlig stor mun av en vithaj fan va den va stor x_x asså jag trodde jag skulle dö när hon tog fram ormen så man kunde klappa asså det va så läskigt !
Ida och jag tog med oss lite money för att köpa en sovenuir (vet ej hur det stavas) men allt va väldigt dyrt asså jag hade tönkt mig en liten apa eller nått men det kostade 98 kr och vi hade bara 60-68 kr så de kunde man stryka bort från listan men sen såg vi lite längre in i affären så fans det ringar och massor med kompaser temeratur sak och nyckelring men sen såg jag en humörsring ni vet väl va det e det byter färg när man ändrar humör hahaah jag tittade på storleken men nästan alla för för stora några för små några jävligt stora men sen såg jag längst in en ring som passade på pricken så jag tittade va den kostade,de kostade 29 dyrt jag vet men jag är värkligen nöjd så det är det som räknas Ida köpte 3 ringar som man kunde ändra storllekar på jag gillar inte riktigt sån men hon får bestäma !!!!!


sen gick jag och Ida och Emilia på toa det fanns ingen där så vi började och sjunga vet inte vrf hahah sen åkte vi spårvagn och sen kom vi till stockholm central och klev på västerhaninge tåget och därefter åkte de andra tåg hem men jag ock några andra från 6A gick på bussen

och sen va jag hemma så jag åt lite mellis eller meliss vem bryr sig och såg en film och nu är jag på datan





vi ses töntar !!!!!!


PS:jag vet inte om jag och Marika är vänner igen men vi har iallafall löst allt men vi pratar inte mycket med varandra äch vi får se imorn ...........

Kommentarer
Postat av: MARIKA

Äh..Asså? Vi skrattar å putt och anslagstavla, blir förbannade på lossas på varann igen? Varför skulle vi inte vara vänner? Asså du... Säg en anledning förutom att vi inte pratar så mycke med varann varför vi inte skulle vara vänner?

2011-01-19 @ 19:31:20
URL: http://sanflis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASSÅ MÅSTE DU SKRIVA OM NI ÄR VÄNNER LR NT? DU GÖR BARA SAKEN VÄRRE. PLUS DIN BLOGG SUUUUUUUUUUUUUUGER! VAFAN GÖR EN DESIGN OCH SKIRV INTRESSANNA SAKEER VAFAN

2011-01-25 @ 17:31:33
Postat av: Marika

Du som skrev så vågar du inte skriva vem du är? Är du en liten bebis? Oj vad vi bryr oss O.o

2011-01-25 @ 19:53:57
URL: http://sanflis.blogg.se/
Postat av: Sanna

ehh klart jag vågar skriva vem jag är? ÄRU CP SÖRD ELR? jävla mongo! nej tyvärr lilla fuling så är jag ingen bebis är vafan 14 år så käften med dig...duu är en fcking bebis som bråkar me gabbi liksom?

2011-01-26 @ 11:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback