VAA!!!

lägg av vad fan har jag gjort jag väntade på dig i 45 MINUTER!!!!! kl 8.00 gick jag till bussen jag kunde inte vänta på dig längre jag behövde gå till skolan,jag ringde messade men nej !
bussen gick precis när jag kom så jag ringde pappa och han tog mig till skolan tyvärr du kom försent det här sumpade du och vår vänskap och det är du som är sårad jag är bara så ARG på dig att du är sårad och vill mörda mig och du kallar mig BITCH och du säger att jag är elak och taskig JAG det är ju duuuu som är jävla störd i huvudet om du inte fattar det.. jag kan inte vänta hur länge som helst nån gång måste jag åka till skolan

Jag va med dig i skolan pratade med och när du tappade bort din lilla ängel på armbandet och inte ville prata vem va med dig och pratade med rektorn men du ser bara på en enda preson du lever där du vill bryr dig inte om andra
jag har gjort fel fel fel fel fel fel fel fel att jag valde dig som kompis


du har inte gjort nått till mig jag tog med dig till badhuset åkte pulka allt försökte vara med dig så vi kunde komma lite närmare varandra och du har rätt det är krävande och va din VÄN oh nej vänta jag är ju inte din vän

du är precis son "SNÄCKA " jag visste det du har sårat mig en gång men jag tänker inte låta dig såra mig en gång till jag har inte gått så långt ner att jag ska bli sårad av dig...
du fattar inte att det är så många som älskar dig och som jag ÄLSKADE dig förutt men jag försökte säga att vi bara skulle glömma allt men inget svar och så la du bara på när vi pratade tack så mycket "omogna preson "

PS:MITT FEL ÄR ATT JAG VALDE DIG SOM VÄN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och litade på dig men du har verkligen sjunkit till botten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sjunkit, ja jag erkänner allt jag skriver skriver jag för att jag är förbannad på dig! Ps. Om det är någon som är omogen så är det du som alltid bara hoppar runt som en liten hoppetossa och jag kallade inte dig bitch jag skriver om flera personer och vem fan sa att jag skulle mörda dig? Jag säger fan så när jag är förbannad! Jag tog med dig på bio jag gjorde så mycke för dig ! Men du har rätt det finns bara FYRA PERSONER i mitt liv Nicole,Emma,Ida och min syster LOUISE. Du jag gjorde så mycke för dig, jag sprang efter dig, jag hade en skit lång tid med dig! Jag snäcka visst kalla mig vafan du vill ! Men ju mer du kallar mig ju mer kommer jag ignorera dig du kommr bli behandlad som luft till slut kommer jag inte se dig och jag skriker mitt namn ut MARIKA JAG MARIKA LINNEA HASSLUND CROSSLER HAR BRÅKAT MED DEN HÄR TJEJEN VI VAR BÄSTISAR MEN SEN SÅ NEJ DÅ FRILUFTSLIV HENNES FÖRÄLDRAR MIN MAMMA HON VÄGRADE FRÅGA HENNES PAPPA OM HAN KUNDE VARA MED I FRILUFTSLIV!

2011-01-17 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback