vafan

vafaaan hände vad har jag någonsin gjort dig och hur vet du att jag heter Gabbi men faaan är du jag känner inte nån som heter Sanna och är 14 lägg dig inte i nått !!!!!!!!!!!!!!!

såg värsta snygga killen idag som jag ser varje dag igentligen han är så het ♥♥
åååh jag smälter när han tittar på mig !
jag är som en isglass om jag mår bra smälter jag ej om jag är arg smälter jag fort om jag är kär smälter jag lånsamt och tänkr! om jag blir ledsen stannar ja kvar och är ensam nu ska jag visa hur jag ser ut med mina känslor



 nu mår jag bra och är iscool




nu är jag arg (hhaha skämta)




nu är jag lämnad och ledsen



hej då Töntar !!!

kram /Gabriella <3


PS:det blev lite fel på datan så jag kunde inte ta en bild på en glass när jag är kär ha

Kommentarer
Postat av: sanna 14 år

Eh seru ut som jag bryr mig? vrf skulle jag bry mig om du nt känner mig elr nt? öh kanske för du har en skiiiiiiiiiiiiiit tråkig blogg, och du skrev förut att vissa kallar dig gabni, hahah efterbliven elr...ja de e du!

2011-01-26 @ 14:52:32
Postat av: Linnea

hahah du dissar henne fett lätt sanna :D<3 Håller med om att hon har tråkig blogg

2011-01-26 @ 14:55:15
URL: http://linneabjorks.blogg.se/
Postat av: Marika

Oj då...De små snobbarna till fjortisar kommenterar ett inlägg så duktigt av er..Nu kan ni väl ta och supa lite och ta och ligga med one-night-stand så ska vi se vem som är tråkig sen då?

2011-02-13 @ 23:38:01
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback