vrf bryr ni er

hur fick ni ens tag på mitt blogg namn plus vrf tycker ni den är tråkig eran är ju inte ens bättre !!!!

jag har inte gjort mycket idag bara varit i skolan och längtat hem det va äcklig lunch iskolan så jag åt bara sallad och nån sorts bröd "har tråkigt " killarna i klassen är störda i huvudet som vanligt så det är inte nått nytt de ska alltid kommentera till nått så de har inte nått annat för sig
....juste jag och några polare försökte gå in i våra skåp och sen stänga dörren jag och emma kunde komma in först men sen fastande typ låset  när jag va inne så jag fick PANIK jag hatar trånga utrymmen vet ej vrf jag gick dit in då men sen provade Marika och ville låsa också så hon va inne där typ i 5 min  men ville ut igen !!!!

puss /Gabriella 


Kommentarer
Postat av: Marika

Då har nog alla lärt sig något x] Man ska inte låsa in sig i skåp och trycka sig mot dörren medans marika inte låste utan att man inte visste det låste själv :S Men du tröck dig mig låset då trodde jag att du ville vara kvar sen så fastande låset för jag kunde inte låsa upp för du tröck dig mot dörren för att du vart asrädd, en sak Gabriella du är trygg när du är oss mig men mitt skåp ska fan i mig få stryk vill du hjälpa till ?

2011-01-29 @ 13:41:41
URL: http://sanflis.blogg.se/
Postat av: Sanna 14 år

ja hur jag fick tag på din tråkiga blogg, hm...Det ska du inte bry dig om..Sajk att din blogg inte är tråkigt..Och jo linneas blogg är MKT bättre, du vet kanppt hur många läsare hon har så käften" Snorunge vafan

2011-02-03 @ 20:27:03
Postat av: Marika

Sanna håll din lilla silikon fjortis mun stängd..Mukar du med min bästis (Om du vågar spöa upp mig alltså xD fan vad rolig jag är på skämt då hahahaa), men om du nu vågar kom hem till mig, tro mig jag kommer slå igäl dig och om du inte bryr dig om dn här bloggen varför svarar du då? Är du helt jävla tom i huvudet nej vänta...xD Det är du ju så dum jag var som frågade hahahhaha.

2011-02-13 @ 23:35:13
URL: http://sanflis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack såååå mycket fula snorungen Marika(vafan e de för namn XD) Oj Jag viste nt att du sätt min mun ahah stördo! Hhahahhahahhahahhh! Slå mig`? Jag är 15 och duu 12, vänta bara du ska få se vem som spöar upp vem.. näe de är jag inte pucko! Du tror du har rolig humor men du haar nt de, du ser ut som en tönt så du vet ahahhahhahahahah!

2011-02-15 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback