det gör inget gmn

chacha läsare !
det gör inget gmn jag tyckte bara det va lite konstigt men snälla om du är arg ring mig elr nått så pratar vi ut allt snälla va inte elak mot mig okey?visste du att det ska börja en ny tjej till klassen på onsdag som heter Nathalie undrar hur hon kmr vara ???

just nu mår jag skit dåligt har ont i huvudet och i halsen "host" usch hps jag mår bättre morn så jag försöker göra allt så att jag mår bättre jag har på mig tjock tröja och dricker te för tjrejde gången men nu måste jag sluta för mamma har precis kommit hem..


ses/Gabriella


PS:Marika snälla lyd mitt råd okey?du kan alltid lita och ringa mig !!

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag lovar Gabriella men jag har inte pengar på min mobil nu.. Så kan inte ringa men jag hoppas du blir frisk till imorgon <3 Vet du? Jag ska vara så jävla mycke emo man kan vara imorgon <:D

2011-03-15 @ 15:21:19
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback