handlat

chacha !

idag har jag och pappat handlat mat så nu är kylen helt propp-mätt"hi"sen åt jag 2 mackor med jordgubbar sidan om det va mumsigt. sen tittatde jag på "music and lyrics"grym nu lyssnar jag på glee teenage dream >)
Imorn tror jag att jag och mamma ska hitta på något skojjigt sen på söndag ska vi ha en liten fest för pappa <--
så hela helgen bli proppig mätt,just nu tuggar tuggar jag på tuggigummi <33

Det här med spotify jag bara blev medlem men nu vet jag inte hur man gör en spellista elr nått men jag blev osäker om det är gratis elr ej så igår försökte jag ta bort min profil men jag hittar inte hur plz hjälp den som vet snälla skriv i komentaren till me det skulle betyda mycket



ses/Gabriella

Kommentarer
Postat av: Marika

Gabriella det är inte gratis du måste betala annars kommer det sluta.... Dåligt.... Jag kan kanske hjälpa dig? Snälla du skaffa facebook så att jag vet hur du ska göra så kan jag förklara allt...

2011-03-04 @ 21:09:49
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback