har icke brytit ett ben

chacha läsare !

Igår åkte nästan hela 6:an till 9:an till ROMME det va sjukt kul asså vi skulle mötas kl 5.45 i en kyrka sen åka i en special buss som åker till romme i 3 timmar men hela 6:an var för sig och så,så det va bra ,jag satt bredvid Emma så vi pratade och vi fick se en film på bussen också men Emma och jag vi fattade inte vad filmen handlade om sen lyssnade vi på musik och jag började äta lite för jag hade inte ätit hemma och vi satt nästan längst bak och som ni vet är det typ alltid mycket stå hej längst bak men det va det inte på åka dit resan men när vi skulle åka hem från romme då började kalaset men nog om det nu..När vi var framme stog vi på kö för de som skulle hyra skidor och jag hyrde också men allting var redan betalt så man behövde bara säga sitt namn sen tog de fram allting så jag väntade tills Emma hade fått sina saker sen tog vi på oss de och tog en liten liten backe först bara för att komma igång och det gick jätte bra sen tog vi lite större och jaa asså jag tog nästan hela tiden en jekligt lång grön backe med Emilia men vi båda åkte också med de andra till andra fjället men för att komma dit behövde man åka ner från en blå backe men det gick väl ganska bra föutom att Emilia ramlade på röven men vi båda tyckte att det va för halt och det skakade under skiodrna så vi bestämde oss för att åka till baks till första fjället och det gick bra vi träffade på en kille som heter Pontus som vi pratade med lite sen började vi gå till sitliftarna igen och så började vi åka på de gröna igen och det va jätte kul...

Efter många timmar skulle vi samlas i bussen och det va en viss tid och det va jätte mycket kö för att lämna skidorna så jag och Alexander stog tsm och väntade på att det skulle va våran tur ,när det va våran tyr lämnade vi grejerna där och försökte springa till bussen men det va sååå många bussar där att vi knappt kunde hitta våran buss men sen såg vi Ida vänta utanför och då kom vi in vilken lättnad va ?
sen efter 5 min åkte bussen och det va väldigt skönt att åka hem på bussen såg vi på solsidan haha i love solsidan men det va problem för Emma för 2 rader framför oss satt en tjej som är ganska lång och hade en bulle tofs högt uppe i huvudet så vi fick säga flera gånger till henne att vi inte såg men efter 5 min var hon  uppe igen aaah man blir ju va fan galen!!!!!!!!!!!!!!!!




och hihi nu måste jag säga det här jag börjar tänka på en kille som heter Victor som var framför mig och han hade sina fingrar uppe på stolsryggen och jag började peta och röra de och han höll kvar de och men han blev kiklad av en kille som heter Lukas så det va lite underhåll men Victor är såå himla kiklig så det är inte sant haha men hela tiden han inte blev kiklad då tog han up händerna igen och jag gjorde så igen det va jätte kul ååååh han är sååå söt han har fräknar och han är baraaaaa så himla söt att man smäletr men han går i 6c och jag går i 6b "snyft" men jaja jag tror han går på spanska som jag så jag får väl spana in lite till jag bara skojade elr gjorde jag det.......................




ses/Gabriella 

PS:jag har tack o lov inte brytit ett ben





Kommentarer
Postat av: Marika

Kul att du fick det så roligt... :}

2011-03-11 @ 20:23:14
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback