hej

chacha läsare..
Idag har jag varit hemma för att jag mådde såå dåligt i morse kunde knappt sätta mig upp i sängen det va så jobbigt men nu mår jag iallafall bättre så jag går till skolan imorn jag har faktiskt saknat det jätte mycket jag är nyfiken hur Nathalie är !? Emma säger att hon är snäll så vi får se....
Igår var det UNgerns nationaldag så som nästan alla vet är jag ju född i Ungern och hela min familj kmr därifrån men vi flyttade till Sverige när jag var 6 månader så man kan säga att  i hela mitt liv har jag bott i Sverige..

länge leve Ungern !!!!!<3<3<3




ses/Gabriella

Kommentarer
Postat av: Marika

LÄNGE LEVE UNGERN!!!



Osch gmn det där låter inte bra själv var jag hemma för att skolan är för jävla jobbig jag mår dåligt över vissa saker och har ont i huvudet...



Men gmn det är väl inte magsjuka på gång igen va ? :'<



Hoppas du blir frisk!



Ps. Vad kommer du ge Emma i födelsedags present?

2011-03-16 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback