jag vet inte ?

chacha läsare !
Idag har jag varit hemma igen mådde fett sämst i morse helvete vad jag är trött på det :(
igår kände sig mamma konstig och så och hade svårt att somna sen nästa dag asså idag mådde hon också dåligt så nu är hon också hemma och sover zzzz jag pallar inte att sova längre.Men jag mår jätte bra nu bara lite snuvig men jag hps jag kmr imorn..
Hej Marika jag vet inte vad jag ska ge Emma jag hade inte ens tänkt på det hade helt lömt bort det men jag kom ihåg att hon fyller år idag så ska gratta henne nu vänta lite sååådärja klart !men vad ska du ge henne ?kmr hon ha en liten fest elr nått sånt ?????


ses/Gabriella



Kommentarer
Postat av: Marika

Hej Gabriella <3



Hon fick Cupcakes utav mig och Ida och några bilder från mig en krona och en flagga där det stod EMMA TRETTON ÅR! Hon skämdes jätte mycket men skrattade för att hon tyckte jag var så sjuk haha <3 Men hon kommer få en sak av mig men tänker inte skriva det här skriver på trassel :D så hon önskar sig typ gúlliga tröjor och kanske något jätte gulligt halsband jag kanske kan hjälpa dig ^.^



Krya på dig och hälsa från mig till din mamma att hon ska krya på sig också och mycket honung och te gör susen :D

2011-03-17 @ 20:03:05
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback