jaså inom en viss framtid ?!

chacha läsare!
idag är jag på mammas jobb md mamma vi har precis kommit hit och pratar och pratar om en jävla kameliont hihi !!!!
Kul att du också gillar Vilmas videoblogg !gillar du Elias där ? Jaha så jag får veta mer om dig lite sennare i en viss framtid okey !:D kan jag få veta om du är en kille elr tjej jag gissar på att du är en tjej så svara plz jag är nyfiken xD Jag kan berätta iallafall lite om mig okey jag heter Gabriella jag är 12 men snart 13 i oktober okej jag vet det är mycket kvar tills det men who cares not me okey jag bryr mig visst . jag är en äkta  brunnet och bor i Västerhaninge jag har en pappa och en mamma "min pappa fyller år idag" jag har en katt som du vet han heter Prinsen alias Cosmos men kallas för Prinsen jaa vad vill du veta mer ,jag går i 6.b och har många vänner.På fritiden brukar jag hänga med polare,rida och blogga så nu är det din tur !!!!!

som ett svar på din fråga om bilerna:ja det är jag på bilderna lite freakade jag vet men det är kul att visa att man är ett freak ibland men bara ibland 0.0


ses/Gabriella


PS:hps du svarar

Kommentarer
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Hahaha ta det lungt såklart du kan få veta :) Här är lite om mig :)



Jag är din AnonymaLäsare satt säga jag är en tjej jag har måånga vänner och jag går i 7B jag bor i tyresö och är tolv fyller tretton jag fick hoppa upp ett snett eftersom lärarna nu tyckté jag hade gjort klart allt i skolan hahaha :) På fritiden älskar jag att se på vilmas blogg och elias åh.. Han är så söt :) Ps. Vad söt du e :) Jag fyller tretton i oktober...

2011-03-02 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback