kalla mig inte lilla gabbi !!!!!

chacha läsare !!!!

jävla fegis du vågar inte ens skriva ditt eget namn, vad har jag någonsing gjort dig va jag bryr mig inte om min anonymaläsare är en av mina vänner som skriver att de är nån annan för de gillar min blogg jag ska inte ändra på den för att du tycker den suger du är bara en liten jävla shit!!!!!!!!!!!kalla mig ALDRIG lilla gabbi jag hatar det så sluta.sluta mobba mig du vågar inte ens skriav ditt eget namn..Och bara så att du vet jag läser många andra bloggar men ingen är annurlunda de skriver om sin dag va de har elr kmr att göra och det gör jag me så vrf är min blogg annurlunda????

säg vrf den suger okey !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ses/Gabriella ......inte lilla gabbi




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah omogen unge här ser jag. asså jag skiter i vad du säger jag kallar dig gabbi om jag vill det. Plus andra bloggar lägger upp bilder har tävlingar och är såååå mycket roligare än dig. och jo jag vågar skriva mitt namn men vrf ska du behöva veta det? Palla ta åt dig..Man tar inte åt sig om man inte vet att det är sant..

2011-03-09 @ 18:43:05
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Du som inte nu heter något lämna Gabriella ifred! Respekt lösa lilla skit unge du kan dra åt skogen eller jo stick ifrån den här bloggen!? Gabriella suverän blogg! :)

2011-03-11 @ 10:50:07
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHA! det här gjorde verkligen min dag! hahahha....vadå suverän(värsta svennen XD) blogg...den här bloggen suuuuger! OCH JAG VET ATT DU ÄR EN AV HENNES BAJS VÄNNER -.- PALLA SÄGA ATT DU E HENNES ANONYMA LÄSARE NÄR DU SÄKERT ÄR HENNES VÄN BARA -.- HAHAH RIKTIG SVENNE DUE!

2011-03-11 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback