klar

chacha !

precis har jag fixat min bloggdesign som du bad om hops du gillar den för det gör iallafall jag :D
jag har messat med Nathalie och när hon kmr hem ska hon ta bort min spotify tack och lov "taaaaccck så mycket Natta "så nu är jag ej orolig!
Idag hart jag och mamma städat hela huset för imorn kmr ju mina bröder och några av pappas polare så vi håller på att laga mat och har precis blivit klar med städningen så det är skönt,jag sdka nog snart ta nånting att äta för jag börjar bli hungrig.Sen kl 20.00 så vi se melodifestivalen så nu börjar andra chansen så det blir spännande vilka som går vidare och vilka som blir loosers !haha

ses/Gabriella

PS:brukar NI titta på melodifestivalen?

Kommentarer
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Oj gud så fint det blev med den här designen :)

2011-03-05 @ 21:37:58
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Gachi du får skriva mer :) Din blogg äger ju :)

2011-03-06 @ 13:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback