love this Disney song

chacha läsare nu ett inlägg som jag inte brukar göra

ill try

jag är inget barn nu
jag kan klara mig så bra
jag ska visa de nu
jag ska gömma tårarna
  jag kan
  jag kan

jag vill inte höra
e för stor för att tro
det är bara sagor
det finns ingenting som tro och hopp
och stoft högst opp
fast jag vill
är det så svårt att förstå
jag vill,men fattar inte ändå
jag vill jag vill



tack så mycket nu kmr en till!!!


son of man

att ha kraften att va stark
att ha vishet och va klok
allt det där det lär du dig till slut
och på resan som du gör nu
dina frågor vill ha svar
det är du som väljer vägen
det är du som ger och tar
människa,se himlen nu
öppna ditt hjärta känn dig fri
var det livet lät dig bli
en dag är du glad att du är du



du får lära dig själv att leva
ingen finns att ta din hand
med förtröstan,tro och tillit
ska du växa från barn till man
människa,se himlen nu
öppna ditt hjärta känn dig fri
se vad livet lät dig bli
en dag bli du glad att du är du


så lär du dig till slut
utav det du själv lär ut
du tar din plats bland de du håller om
oh,sånt som du har drömt om
den längtan som du haft
se,du närmar dig ditt mål
tog dig dit av egen kraft
männsika,se himlen nu
öppna ditt hjärta känn dig fri
se vad livet lät dig bli 
människa var  glad att du är du
människa,människa
människa du lever nu


tack så mycket


ses/Gabriella




Kommentarer
Postat av: Marika

Ja du de där texterna var fina ^^)

2011-03-25 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback