nu fattar ja inte någonting!

chacha !!!

idag  har jag haft så ont i hela kroppen och i huvudet och i halsen uuuusssh varför just jaaaag ???
Du Marika sluta vara arg Ida är inte arg på mig elr Emilia sluta vara arg istället för henne okey och vrf kom du inte till skolan idag ? + plz svara i telefonen !

Idag på när vi hade mentor så sa våran lärare att på onsdag ska vi få en ny elev som heter Nathalie hps hon är snäll och shcyst så jag och Celine ska försöka vara först med att hälsa på henne och allt <3<3



kmr kankse skriva mer efter ridnigen


ses/Gabriella

Kommentarer
Postat av: Marika

....Åh..Gumman... Förlåt mig förlåt mig så jävla mycke snälla :'< Jag beter mig som en gris men varför jo för att jag har humör svägningar och mår allmänt jävla dåligt och jag vet inte hur jag ska bete mig...

2011-03-14 @ 17:48:59
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback