ring mig när du ser det här

chacha läsare


du Marika har du problem med mig ärligt jag försöker ringa till dig för att vi ska prata men du svara inte så när du ser det här ring mig,jag har redan pratat med Ida men hon är inte alls ledsen elr arg så vrf är du arg på mig sluta skriva konstiga komentarer till mig att du inte fattar hur man kan göra så mot en människa som bara vill åka Ida fick ju åka hon behövde inte alls visa oss tillbaks sluta bete dig konstig mot mig okey jag har inte gjort nått mot dig det är du som lägger dig i du gjorde det ännu värre det va inte nått annat men sen började du säga hur man kan vara så elak och allt fatta nu vi ville inte åka i blåa backar man får ej tvinga oss så sluta !!!!!
okey? det va inget problem Ida hade tilloch med glömt bort allt när jag ringde henne så de va inte nått problem men sen la du dig i så plz ring mig så vi kan prata

Kommentarer
Postat av: Marika

Förlåt mig men jag pratar inte längre för jag gör ju redan allt fel du får väl helt enkelt sitta vid datorn 24-7 :S

2011-03-13 @ 16:58:53
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback