snacka bullshit

chacha läsare !!

Du kan du sluta snacka bullshit försvinn från den här bloggen om du inte har nått bra att säga elr kommentera gå bort härifrån då, jag är så trött på dig att du vet alltid bäst och att alla ska lyssna på dig lägg av vad har jag gjort som gör så att du beter dig så mot mig jag är såå trött på dig..Jag tycker verkligen synd om dig !!!!!!

idag har jag varit i skolan jag har verkligen längtat jag vet snacka om konstigt !men jaja vi började med en timmes lång lektion med svenska usch men det klarade jag och sen var det SO och det var faktiskt helt O K
så jag gjordE SO provet eftersom jag var sjuk när de andra gjorde det och jag hade verkligen tränat så jag kmr väl säkert få bra på det hps jag sen hade vi läsnig med Dennis och det var kul "typ" jag läste faktist nästan en hel sida jag tänkte sluta läsa men nene jag läste på som vinden ha näe det va inte rolig och sen hade vi lunch och Engelska och MATTE "yeees" vi jobbade i matteboken jihha så jeklit kul asså jag hade bara ett tal till sen skulle jag vända blad igen hihi och imorn börjar vi med matte asså värsta drömmen !!!!!!!!!!!!

I söndags tittade jag och mamma på "hur många lingon finns det i världen?"den var jätte skojjig men vi hade shoppat liiiiite innan sen ätit tacos på nån tacobar och sen köpt lite godis till mig och sen tog vi våra platser i biografen....
men i lördags så shoppade vi lite till ändå hihih
så jag har fått skor,2 linnen,2tights !!!

lite skämt


Det var en gång Bellman, en finne och en lapp. De skulle ro över sjön med en båt, men på en skylt stod det att max en person åt gången fick använda båten. Hur löste Bellman detta problemet?
- Bellman satte sig själv i båten, han la lappen på byxan och finnen på näsan och så rodde han över sjön.

En mamma, pappa och deras barn flög från Skåne till London.
Flygvärdinnan går fram till barnet och säger:
- What a handsome face!
Mammman:
- Nej, jag tror det var min man som fes.



Varför ligger folk ner i affären?
- De letar efter låga priser.

Vad säger salladssåsen när man öppnar kylskåpsdörren?
- Close the door please... I'm dressing!

Alla barnen städade toaletten utom Torsten för han var borsten


Alla barnen var värdefulla förutom Linnea för hon var på rea

Alla barnen blev stuckna av en geting utom Hugo, han blev stucken av tjugo.



ses/Gabriella


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA jag? isf, HÅLL KÄFTEN

2011-03-31 @ 19:50:24
Postat av: Marika

Gabriella om det är jag förlåt mig så hemskt mycket jag har verkligen inte mått bra på den sista tiden jag har varit orolig och sen att bo på samma ställe i hela mitt liv en sen den första juni låsa för sista gången i hela sitt liv... Jag vet gå på nästa tåg.. Men jag kan inte jag vill stanna kvar... Jag vet inte hur många chanser jag har kvar men jag har nog inte fler... Varför jag ser på dig så där är för att jag inte kan komma under fun med dig jag kan inte komma in i din bubbla... Jag känner mig sjukt osäker hela tiden för att du håller på ena dan och är glad sen är du sur för något sen när man frågar så säger du att det inte är något... Förlåt mig inte men jag vill bara att du ska veta att det inte är lätt att vara osäker.... :0

2011-04-01 @ 15:24:02
URL: http://sanflis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Barnslig.se

2011-04-04 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback