söndag

chacha läsare !
godmorron har ni sovit gott? det har jag ..
idag vaknade jag av att mamma slog på kranen till badkaret tack så mycket mamma X(
igår gjorde inte jag så mycket jag var mest hemma med mamma och pappa,mamma och jag gick ut på en promenad för att köpa milda och godis så vi gick till VH-centrum och där finns det en stor lång trappa som tar en över till andra sidag och mamma gick upp sen gick vi tillbaks jag bara va fan gör hon sen upp sen ner och det gjorde sååå ont i benen för mig usch asså det va riktigt obehagligt !!!!
jag har varit hemma hela veckan förutom förra måndagen för då va jag i skolan då kände jag mig illa och sjuk sen dess har jag varit sjuk som en liten jävel...

en fråga till min "anonymaläsare"är du en av mina vänner som bara låtsas att det är en annan person elr är du inte en av mina vänner utan bara en tjej ?!


ses/Gabriella


Kommentarer
Postat av: DinAnonymaLäsare....

Nej jag är absolut inte någon utav dina vänner i verkligheten men här är jag din vän :)

2011-03-25 @ 22:10:21
Postat av: Anonym

HAHAHA! Och du tror din "anonymaläsare" Snacka om blåst tjej HAHA

2011-03-27 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback