söndag

chacha läsare nu är det söndag ganksa tråkit förimorn är det måndag men vi har ridning då..En sak som jag bara avill säga till Ida om du ser det här pappa har precis gjort rent bilen och det va jätte mycket hästskit inne och det va smutsigt överallt där bak så var försiktigt och + du vet det där gummisaken under våra ben där tog pappa lite tidnings papper för att det inte ska bli mycket skit för det luktar mycket okey?

Igår somsagt gick vi och shoppade i Nacka centrum och jag hittade en tröja en svart väst och en kofta och knästrumpor as snygga så nu kmr jag ta kort på de så får ni se hur de ser ut !!


 knä strumpor !





tröjan !!




väst !!!




koftan !!!!



ses/Gabriella



PS:ni får se kläderna lite sennare kankse idag när jag har på mig de <3

Kommentarer
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Gud vilka fina kläder vet du? Jag har nästan en sån väst fast en vit :)

2011-03-13 @ 10:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback