SVT.SE

chacha hörni !!!

just nu lyssnar jag på Bruno Mars med "Grenade" och jag diggar den ganska mycket faktiskt
& jag har precis gått ut från svt.se /barn jag såg "vilmas blogg "det handlar om en tjej som heter vilma och har en blogg asså som en videoblogg på svt jag har faktiskt aldrig sett den men såg alla avsnitt och den är jätte bra vilma jag är ett stort fan ! Ja juste jag ville bara berätta det här till er läsare som jag tyckte va ganska roligt,Vilma berättade att det hade kommit en ny kille i deras klass som heter Elias och hon råkade säga gädda till honom haha det va såhär att det var engelska glosor och de skulle öva på ordet gädda och hon krokade med Elias och sa är du en gädda? hon tänkte fråga om han var en gitarrist för hon hade hört det från några andra men sa är du en gädda ? jag trodde jag skulle garva ihjäll mig hahah det va verkligen roligt och nu tror han att Vilma är dum i huvudet och kan inte se skillnaden på en gädda och en gitarrist hihi så det va kul !!!!!!!!!!!!



ses/Gabriella



PS:du som skrev att du tycker min blogg äger plz komentera jag loggar in hit hela tiden men ingeting från dig snälla jag vill verkligen veta mer om dig,jag börjar få spader kom igen #¤%&&//(())===))(//&&%%¤###"!

Kommentarer
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Hahaha ta det lungt :) Jag älskar vilmas videoblogg den är bäst <3

2011-03-01 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback