tack <3

chacha !!

jaså hihi så du går i 7b och jag går i 6b nice kul att du är en tjej och jag vet Elias är sååå söt tack att du sa att jag också var söt <3 Va kul att du fyller år i oktober det gör jag me vilket datum fyller du år? i jag fyller år den 17

Igår va jag alltså på min mammas jobb och sen gick vi till Rigoletto "en biograf" och såg hotell gyllene knorren hihi jag vet kankse lite barnslig hahahah men det va såå jäkla rolig och så bra att jag rekomenderar den som film verkligen $$$$$

Jaja sen åkte vi hem och åt thai gryta mmmuuumms det va gött sen gick jag till datan och spelade lite spel sen kl 20.00 fick jag se på glee "i love it" på tv 11 och det va nytt avsnitt så det va himla göttit ........



ses/Gabriella

PS:ser fram ifrån att få höra från dig !!!!

Kommentarer
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Jaså där ser man... Jag fyller år den 18 oktober :) Så det är en dag bara eller ja ett år och en dag men det är ju inte se mycket :) men ja elias är så himla sööööt <3 Åh... Jag önskar jag bodde där du bodde för då kanske vi kunde ha träffats...

2011-03-03 @ 10:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback