tålamod tålamod tålamod

chacha !

gud vad jag är trött jag har varit med Emilia hela dagen det va jätte kul ! först va vi lite på datan sen gick vi ut med mina grannars hund sen åt vi sen tittade på en film "the woman"oc sen gick vi ut.När vi va ute hade vi tråkit så vi gick in till bibblan och läste och vi missade Emilias buss som går varannan timme så vi var ute i snön och lekte kurragömma inne i ICA hihi det va kul sen åkte hon hem med bussen !! Nu har jag ätit och nu bloggar jag :D

tålamod tålamod tålamod tålamod jag har ej tålamod hihi förresten har du en blogg för om du har det kommentera det så besöker jag den XD



ses/Gabriella

Kommentarer
Postat av: nathalie

2011-03-03 @ 19:56:09
URL: http://sweetpinky.blogg.se/
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Låter som om du har haft det riktigt kul :) Men fortsätt ha tålamod.... Nä tyvär jag har ingen blogg :( Jag har så lite tid förstår du...

2011-03-03 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback