tester

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? nattlinne
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) magen,sidan 
- Hur många kuddar har du i sängen? 1
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
oftast  
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?
jupp


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: föreldrar,bröder,kaffemaskin!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:pennor,godis,block
Tre saker jag gör just nu:
äter glass,andas,kliar mig
Tre saker jag vill göra innan jag dör: bli kär,skaffa barn,flytta hemifrån 
Tre saker jag kan:
lite skidor,äta,klä på mig  
Tre saker jag inte kan:hjula,kasta stor sten,rita 
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: vinden,fotsteg,vatten 
Tre saker jag skulle vilja lära mig:hjula,stå på händer,göra en bakåt volt 
Tre favoriträtter: tacos,thai mat,kinesiskt

Kommentarer
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Där fick man veta lite mer om dig ;)

2011-03-03 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback