till dig

chacha !

nu förstår jag inte vad du snackar om vad har jag gjort mot Ida igentligen säg det !!
jag och millan åkte blåa en gång men vi va så osäkra och det skakade under våra skidor eftersom det va såå halt så vi åkte tillbaks har du problem med det om Ida vill säga nått så får hon säga det till mig men sluta lägga dig i okey..+ Ida behövde inte åka tillbaks med oss till hemvägen så det är ju lungt kan du inte fatta det och vadå hur har man mage till det asså nu kmr jag ringa dig och så får du förklara allt hps du svarar för jag vill verkligen veta vad som pågår !!!!!!!


Idag har jag,mamma och pappa shoppat i nacka centrum så jag hittaade lite snygga plagg sen handlade vi lite på hemvägen för vi tänker äta tacos lite sennare så det ska bli gött och sen titta på melodifestivalen 2011 undrar vem som vinner ???jag och mamma tycker att the moniker är grym man blir ju så glad av den där låten och man diggar den ju elr vad tycker ni vem är eran favvo ???komentera !



ses/Gabriella

Kommentarer
Postat av: Marika

AAAAAAAAA DET TAR FAN 45 MINUTER DET TAR JU KNAPPAST TJUGO RÄKNA IHOP ALLT DÅ !!!!!!!! JAG TYCKER FAN INTE MAN GÖR SÅ ÅK MED PÅ DIREKTEN OCH MITT PROBLEM ÄR HUR MAN KAN GÖRA SÅ MOT EN MÄNNISKA HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ HUR FAN KAN MAN DET!? OCH LOSSAS FAN INTE SOM OM DET REGNAR FÖR DET GÖR DET INTE DET HÄR ÄR FAN ELAKT ATT GÖRA SÅ MOT EN SOM BARA VILL ÅKAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2011-03-13 @ 10:44:41
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback