...Tisdag...

chacha ! idag är det tisdag,jag tror att jag kmr ha en egen filmdag bara med mig själv typ så först tänkte jag se "the holiday" sen eee sen  jag har ingen anning jag kmr nog skriva det sen..Igår på ridningen fick jag rida Finja igen det gick värkligen jätte bra tyckte jag,Ida fick rida Valentin och Emma fick rida Ville jag tror det gick bra för de också .

Bellman, tysken och ryssen skulle tävla om en vacker dam.
Den som hoppade ner från det höga berget och överlevde, fick gifta sig med damen.
Tysken hoppade först och dog.
Sedan hoppade ryssen och dog också.
Men Bellman tittade på damen och sa:
- Damerna först.




Varför äter du plåster Bellman? frågade ryssen.
- Jag har ont i magen, sa Bellman


Det var en gång Bellman, en dansk och en finsk som tävlade om vem som kunde vara längst i ett grishus. Dansken gick in först och sedan kom ut efter 1 minut:
- Grisen fesn grisen fes!
Då var det finnens tur. Efter 3 minuter kom finnen ut:
- Grisen fes, grisen fes!
Nu var det Bellmans tur, han gick in och efter 5 min kom grisen ut:
- Bellman fes, Bellman fes!


Kommentarer
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Hej vill bara att du ska veta att jag läser din blogg oh jag tycker den äger :DDDDDDDDDD



Krame påe Dige

2011-03-01 @ 15:50:42
Postat av: Marika

Hei du! Om du trycker på ''blogg'' sen tar du statistik så ser du vilka som läser din blogg pröva dig fram gmn ;) Vi hörs eller något <3

2011-03-01 @ 15:52:05
URL: http://sanflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback