vet ej vad jag ska ta som rubrik?

chacha läsare hur mår ni ?
jag mår toppen idag ska jag ,Ida och Emma rida så pappa and me ska hämta de !!!

I skolan idag så hade vi tråkit bara svenska,språk"spanska ",SO,MAtte och bild går ni på språk ? i så fall vilket språk ??

nu har jag en fråga till min anonymaläsare !"hur fick du tag i min blogg!"undrar bara :D

På bilden idag så gör vi drakar av papper och sen tar vi lim och tar nått konstigt papper på drakarna och Alexander i min klass tog as mycket lim bara smetat på min tröja GRRRR jag blev förmanad på honom han och jag är ju vänner vi pratar med varandra ite som de andra killarna som är idioter men så säger ALex att det inte va meningen jajajjaajjaajaj men jag fick bort allt med vatten och papper länge leva vatten och papper  aaaaaaaaaah



jag bloggar mer efter ridnigen


ses/Gabriella

Kommentarer
Postat av: DinAnonymaLäsare...

Jo hur jag fick tag på din blogg.. Det är en bra fråga :) Det var så här jag sökte lite på google efter bloggar och sånt för att jag hade jätte tråkigt så hittade jag din blogg och den verkade intressant så jag läser den helt enkelt :)

2011-03-07 @ 22:29:00
Postat av: Anonym

haha du lilla gabbi tänk lite. Vad vet du om nt din anonyma läsare är nån av dina vänner? hahah tror du verkligen nån läser din blogg? den suger liksom

2011-03-08 @ 23:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback