brandealarme

Heej !
Idag hade vi som vanligt skoldag den längsta och vet ni vad som hände när vi var klara med ombyttning efter gympan jo BRANDALARMET gick  vi fick helt panik hahah jo så vi bara sprang och några hann inte ens ta på sig sina skor och det regnande o allt äckligt så de fick rida på nån annans rygg men till slut fick de på sig skorna...För mig var nog brandalarmet det bästa med hela dagen för då sa jag "HEJ lillperog och Hej storpirog" och Viktor som är storpirog såg på mig och log ojjjjj vad jag blev varm och sen när vi gick till våran klass då vände sig vikor om och jaa jag står bara och glor på honom som ett hungrigt djur och då vände han sig om och tittade på mig och log åååååh den bästa dagen någonsing <333










                                                                                                                  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback